Translate

sobota 7. března 2015

Jak bojovat proti akné?

V první řadě bych se Vám chtěla moc omluvit za neaktivitu blogu. Z jedné strany jsem měla problémy s internetem a z té druhé jsem nestíhala školu.:/ A nevím, jak to budu stíhat tento týden, protože nastal ten týden, kdy si všichni řekly 'Dáme jim všechny testy'.. Takže se Vám moc omlouvám.

Ahoj všichni!
myslím, že jsme všichni měli, máme nebo budeme mít problémy s akné. A pokud ne? Já osobně závidím. A ti, co mají také problémy s akné jistě taky.:) Upozorňuji, že to jsou rady, které mám já ozkoušené, takže fungují MĚ! Je možný, že Vám platí něco jiného.:)
Taky je pár tipů.:)
Rozdělíme si to na pár skupin.
První skupina, nazveme ji Životní styl, je čistě a jen o zvyku a vůli.
Můj srdcervoucí příběh už jste slyšeli. Abych pravdu řekla, takovou, jakou jsem měla pleť, když jsem si vždycky přála..  Měl jsem pleť téměř bez pupínku.. :) Možná to také bylo ovlivněno tím, že svítilo sluníčko, ale opravdu jsem byla jako znovuzrozená.:)
Jak můj den vypadal? Každý den jsem cvičila, pila jsem 2 litry denně, jedla správné jídlo a 6x denně a spala.:)
Navíc jsem měla podporu jednoho moc dobrého kamaráda.:) To je mých 5 tipů, jak se cítit úžasně ve všech směrech.:)

Do druhé skupiny bych asi zařadila péči o pleť, bez které se prostě neobejdete.:) Ty bych rozdělila do dalších 5ti podskupinek, ale připadala bych si jako na hodině biologie!:) Pojďme si říct, jak bychom se měli o aknózní pleť starat.:)

Základem je určitě vyčištění pleti. :)
Do toho patří důležité ODLIČOVÁNÍ! Nikomu z Vás nepřeji pleť, jakou jsem měla, když jsem se neodlíčovala.! Obrovské červené pupínky, unavená pleť, vypadané řasy.. Ano toto jsou následky, které jsem jako rebelka měla, když jsem se neodličovala..
POZOR! I pokud se zrovna nenamalujete, alespoň 5x denně si pleť očistěte! Nečistotám se nevyhnete nikde!:/:)
Já na odlíčení používám Garnier Essentials a na doodlíčení pléťovou vodu od Baley

Proti akné jsou určitě super peelingy!
2-3 do týdne peeling rozhodně neuškodí! Jemně zbaví pleť odumřelých buněk a škodlivin.:)
Pokud zrovna nemáte peeling nebo se Vám nechce kupovat, stačí smíchat krystalový cukr a třeba kokosový olej! Kokosový olej pleť krásně zvláční a navíc úžasně voní!
Peeling mám je jeden a to Synergen 5in1

Druhá nejdůležitější věc, hned po vyčištění, je hydratace!
Moje heslo? Krémuj Krémuj Krémuj! Chvilku jsem to flákala a opravdu jsem měla více pupínků! A největší mýt? Mastná pleť nepotřebuje hydratovat! Naopak! Mastná pleť potřebuje hydratovat co nejvíce!
Můj oblíbený krém je krásně po růži vonící garnier Essentials!

Anti akné!
Existuje mnoho přípravků, které by měli akné úplně odstanit, ale neexistuje žádný, který by to zvládl za minutu! A pokud ano beru ho!
Já momentálně používám tento aknelot a jsem nadmíru spokojená! Více v jiném článku!:)

Poslední skupina je krytí!
Existují přípravky, které by měli působit antibakteriálně! Já osobně na to nevěřím.:)
Jsem věrná své Catrice Camouglage!

Tohle by bylo pro dnešek vše!:) Do komentáře mi napište, jak vy bojujete s akné nebo jinými nedokonalostmi! Těším se na Vás v příštím článku!

Využijte slev na Google Play! Já si třeba koupila RuntasticPRO za 2,50Kč!

Vaše Chris.

3 komentáře:

  1. Jé ten odkaz an Googlemplay je super, okouknu to!

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám HA proti akné, používám Sudocrem a masku z mrtvého moře a pořádně čistím pleť, teda snažím se! :D :)

    Terez
    http://zaruzovymzrcadlem.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Nic si na pleť nepatlám, abych ji ještě více nezatěžovala a neucpávala si póry. Pouze čistím. :) Ale tvoje 'kosmetika' mě zaujala, možná vyzkouším. Díky. :)

    OdpovědětVymazat

Napiš mi co se ti na článku líbí a nelíbí.
Máš nějaký návrh na příští článek? Poděl se o něj se mnou!:)