Translate

pondělí 16. února 2015

Garnier Essentials: Kompletní odličovací mléko

Pondělní v celku klidný den mám za sebou (i když bych klidný, konečně je na místě).
Moje zuby se zdají být v pořádku a se školou jsem, se taky nějak vypořádala..:)
Vím, že jsem nejdříve měla uklidit ty vajgle, ale
komu by se chtělo?:P
Navíc bylo dneska nádherné počasí na focení! Sluníčko krásně svítilo!. Nemohla jsem si odpustit to nevyfotit a nezakomponovat to do fotek do dnešního článku! A co dál? No přece článek!
Jak jinak bych mohla začít den než Cottage? Už je to taková
moje menší ranní rutina, hahah

Trošku jsem si chtěla zahrát se sluncem a podívejme se!
Zase tak špatně to nedopadlo, co myslíte?


Co úplně miluji? Západ slunce. Červánky. Oblohu. Modrou šňůru. .. Počkat? Ta tam neměla být!
 Ahoj všichni!
Vítám Vás u dnešního článku! Dneska se budeme věnovat kosmetickému přípravku, který se řadí do sekce Péče o pleť. Abych pravdu řekla, radši zkouším pečující kosmetiku než tu dekorativní. Nevím vůbec proč! Jakou kosmetiku radši zkoušíte Vy?
Vím že bych měla fotit hlavně ten produkt, ale vždy se nechám zlákat.  Tentokrát jsem si hrála se světlem.:)


Dnes tu máme kompletní odličovací mléko od značky Garnier. Myslím, že tuto značku známe všichni přinejmenším z reklam. Ty tuto značku neznáš?

Značka byla založena roku 1904 a nese jméno po svém zakladateli Alfredu Garnieru. Značka se ze začátku specializovala hlavně na péči o vlasy, ale jak uvidíme v dnešním článku, nezůstala jen u tohoto oboru. Péče o pleť, ale ani všemi tak známý BB cream. Zdroj
Všechny mé fotky jsou bez efektů. Některé se prostě zbarví sami!


'Vytvořili jsme produkty na míru pro citlivou pleť, která potřebuje pouze to nezbytné - aby byla jemná a ideálně vyživená. Garnier Essentials pečuje o vaši pleť den po dni a chrání ji před negativními vlivy vnějšího prostředí a nečistot. Vaše pleť je jemná díky dvoum vysoce prospěšným látkám: výtažků z růže a vody z hroznů.' říká Garnier o projektu Essentials. 
Ty jasné barvy!

Jak tedy funguje tento odličovač?
Začala bych asi tím co odličovač slibuje.
Logicky by měl odlíčit! Měl by odstranit i voděodolný make-up  v jediném kroku a zanechat čistou a jemnou pleť.
Já jsem si pro přípravek připravila pár zkoušek tak se jdeme podívat jak uspěl!
Na testování jsem mimochodem používala vždy asi tolik odličovače.:)
Make-up je základ! Na zkoušení jsem použila Stay Matte od Rimmel London, který je mimochodem úplně na nic. Ale o tom v jiném článku.
Na ruku jsem nanesla, jak asi vidíte, make-up v celku hojném množství! Tím pádem to berte s rezervou.. Přece jen málo z nás make-up patlá na obličej jako paštiku, že?!:D
Tady už taky vidíte, že odličovač odlíčil poměrně krásně! Vatový polštářek je sice opravdu jako kdybych si ho spletla s chlebem!
Na druhém tampónku vznikl pořád celkem viditelný flek.
I přes to množství si myslím, že na tomto tampónku by měl zbýt co nejmenší flek, ale jak vidíte, nevznikl.
Podle mé představy už by čtvrtý tampónek měl být čistě bílý!
A i když jsem si vzala odličovací ubrousek, make-up jsem našla i tam.:/

Make-up byl tedy podle mě kámen úrazu.
Opět rozmazaně. Nemůžu si prostě pomoct!
Myslím, že každá z nás si dává řasenku, nekteré i linky! Jak si odličovač povede s těmito černými faktory?
Ano! Ráda si hraju na Batmana!
Linky jsou od Dermacol ve fixe a řasenka (to je ta černá brambora mezi čárami kdyby to někdo nepochopil) je od Oriflame nebo Avonu (opravdu teď netuším, má už své léta taky za sebou a je ošoupaná). Řasenku jsem samozřejmě nejdřív nechala pořádně uschnout!

Jak můžete vidět, zdá se, že řasenka s linkami jsou pryč už po prvním odlíčení! Co na to kontrola?
Nezapomeňte, že vše není jak se zdá! Při kontrole se objevil celkem černý flek! 
Poslední už byl opravdu téměř čistý.:)
Uvěznění!!!

S řasenkou a linkami si podle mě odličovač vedl opravdu dobře' Ale co taková výrazná rtěnka co?
Srdce pro Vás za 500 shlédnutí blogu! Děkuju Vám!
Rtěnka je od Miss Sporty Perfect colour lipstick v odstínu 039 - Sweet berry
Odličovač rtěnku nerozpatlal, ale pěkně uklidil! Tak to má být!
Utřeme poslední zbytečky, a jsme v suchu! V tomto případě máme čísté rty!
Narůžovělá a nazelenalá k sobě prostě sedí!

Rtěnku zvládlo mléko opravdu bez sebemenších problémů! A teď se podíváme na trošku neobvyklé zkoušky! Obě však mají něco do sebe!:)
Sádlo? Proč proboha? Myslím, že každá z nás se potí! A takhle jsem si chtěla vyzkoušet jak si s tím mléko poradí! Nefotila jsem Vám to, protože byste na tom stejně nic neviděli. Takže Vám to popíšu.:)
Musím říct, že mastnotu mléko pohltilo celkem dobře. Na dva tampónky samozřejmě, ale pohltilo, to je hlavní! I když bych si mléko jako odmašťovací prostředek rozhodně nezvolila.

Líbí se mi ta země.! Taky vidíte rukavici? Nebo mám snad halucinace?:0

Pokud se malujete na Holloween, většinou si dáváte na obličej všelijaké kravinky jako jsou třeba rány z kapesníků a tak dále. A co když se Vám náhodou stane, že na obličeji zadá 'věc' ztvrne a nepůjde odškrábnout? Ke zkoušce mi pomohla káva s vodou.:)
Káva šla dolů krásně, i když i většími kousky byl menší problém.:)

Splňuje tedy odličovací mléko to co má?
Jemně odstraňuje  make-up - řekněme, že toto splňuje, ale jen protože jde o slovo 'jemně'
Rychle odstraňuje make-up - to bych ani neřekla abych pravdu řekla. Rychle určitě ne.
Zanechá pleť čistou a jemnou - ano, to opravdu splňuje

Závěr
+ jemně čistí
+ krásně rozpustí makeup
+ odlíčí 
+ pokožka je jako dětská prdelka!
+ krásně voní

- vypotřebuju opravdu hodně tampónků i samotného mléka
- pokud se Vám nešťastnou náhodou dostane do očí, štípe

Teď už je to na Vás! Jak zhodnotíte tento produkt? Máte s ním někdo zkušenosti?
A jak jste si užili dnešní den a vlastně i celý víkend? 
Budu moc ráda, když mi napíšete názory a navštívíte můj Facebook, Ask a Instagram.

12 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se omlouvám, podařilo se mi tvůj komentář smazat.:/:D
      Upozorňuji že omylem!:D
      Asi nevíš co s tím viď?
      A vůbec to nevadí.:D Přece jen se zajímáš o zdraví!:)

      Vymazat
  2. Hm, tak prvně jsem myslela, že zkusím, ale pokud štípe do očí, brrr, to nikdy. Používám od Garnier ten zelený, v průhledném obalu, přímo na oči a ten je super:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to po pravdě také zarazilo. Je to kompletní odličovač pleti i očí. Je to tam napsané.!
      Když když jsem si v neděli nanesla na tampónek více mléka a aplikovala moji metodu odličování očí (řasenku nejdříve nechám rozpustit) trošku se mi dostalo do očí a opravdu to štípalo. Sice asi 10 sekund a pak přestalo, ale až se mi slzy nahnaly do očí.:/

      Vymazat
  3. já tento odličovač moc nemusím, ale máš to skvěle nafocené!

    OdpovědětVymazat
  4. Odličovač vypadá fajn, ale já stejně zůstanu věrná svému olivovému oleji :D

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsme měli nějaký na super citlivou pleť od Garnier a šíleně štípal v očích, že jsem ještě 5min ronila slzy jako želva :-(

    OdpovědětVymazat

Napiš mi co se ti na článku líbí a nelíbí.
Máš nějaký návrh na příští článek? Poděl se o něj se mnou!:)